Onnen pisarat -taulu (ks. etusivu)

Yhdistys myy Hanna Variksen taulua "Onnen pisarat" hintaan 230 euroa kehystettynä peruskehyksillä. Jos olet kiinnostunut, laita sähköpostia osoitteeseen neulasetry@gmail.com. Jos saat jäsenenä myytyä teoksen, yhdistys hyvittää sinulle yhden vuoden jäsenmaksun. Onnea myyntiin.

Jäsenhakemus

Henkilö voi liittyä Neulaset ry:n varsinaiseksi jäseneksi tai kannatusjäseneksi yhdistyksen sääntöjen puitteissa. Jäsenmaksu on kannatusjäseneltä 50 e ja varsinaiselta jäseneltä vuosikokouksessa päätetty summa. Lähetä hakemus allekirjoitettuna Neulaset ry:n postiosoitteeseen tai sähköpostiin neulasetry@gmail.com . Voit myös täyttää sähköisen jäsenhakemuksen. Hakemukset ja säännöt löydät etusivulta.

Linkit

Neulaset ry:n on perustanut Tyksin lastenneurologian yksikkö. Yhdistys on laajentunut nyt niin, että jäseniä on myös yksikön ulkopuolelta
Lastenneurologia kehitysneurologian vastaanotto | TYKS

Lastenneurologian poliklinikka, Majakkasairaala | TYKS

Lastenneurologian poliklinikka, Mäntymäki | TYKS

Lasten ja nuorten terapiapalvelut, Uudenmaankadun toimipiste | TYKS

Lasten ja nuorten terapiapalvelut, Valiocenterin toimipiste | TYKS

Lastenneurologisen kuntoutuksen yhdistys toimii valtakunnallisesti lastenneurologisessa kuntoutuksessa toimivien ammattihenkilöiden järjestönä
Lastenneurologisen kuntoutuksen yhdistys

Lastenneurologianhoitajat ry:n tarkoituksena on kehittää lastenneurologista hoitotyötä
Lastenneurologianhoitajat

Potilasryhmäyhdistysten kotisivuille:

Turun seudun autismi- ja ADHD-yhdistys Aisti ry - edunvalvontaa, tiedotusta, harrastus- ja virkistystoimintaa ja vertaistukea
Aisti ry

CP-liitto valvoo CP-, MMC- ja hydrokefaliavammaisten ja heidän omaistensa oikeuksien toteutumista
Cp-liitto

Tapaturmaisesti loukkaantuneiden ja vammautuneiden lasten ja nuorten tukiyhdistys tukee toiminnallaan akuuttihoidosta kotiutuneita
TATUry

Lihastautiliitto on lihastautia sairastavien ihmisten ja heidän läheistensä rinnalla kulkija
Lihastautiliitto

Tukea arjen helpottamiseen:

Neptunus-hankkeen sivuilta voit löytää mm. oppaita ja valmista kuvamateriaalia neuropsykiatristen vaikeuksien hallintaan arjessa
Neptunus

Papunet tarjoaa tietoa ja materiaalia kommunikoinnin tukemiseen
Papunet

Molemmat kädet käyttöön! on Turun ammattikorkeakoulusta vuonna 2011 opinnäytetyönä (tekijät Essi Jokinen & Janni Nieminen) valmistunut opas vanhemmille, joiden lapsella on hemiplegia. Neulaset ry on ollut tukemassa oppaan painatusta
Molemmat kädet käyttöön

Neulaset järjestää asiantuntijaluennon aiheesta "Lapsen uni ja unihäiriöiden tunnistaminen" torstaina 11.5.2017 klo 17.15-19 ent. Lastenklinikan luentosalissa, TYKS:ssa (UC12). Aiheesta luennoi lääketieteen tohtori, dosentti Juulia Paavonen HUS:sta ja Helsingin yliopistosta. Juulia Paavonen on kliinikko, joka on perehtynyt tutkijanurallaan lapsen uneen. Tilaisuus on jäsenille maksuton. Ilmoittautumiset 24.4. mennessä neulasetry@gmail.com tai Facebook-ryhmän tapahtumasivulle (julkaistaan piakkoin).

Toivomme runsasta osanottoa!

Hallitus 2017

--

Neulaset järjestää koulutusillan dialogisuudesta asiantuntijatyössä ti 26.5.2015 klo 18-20 ent lastenklinikan luentosalissa. Alustajana Pekka Holm, Sosiaalityöntekijä, vaativan erityistason perheterapeutti, lastenpsykoterapeutti. Tilaisuudessa kahvitarjoilu vapaaehtoisella kahvimaksulla. Tilaisuus on jäsenille maksuton. Ilmoittaudu 21.5.2015 mennessä osoitteeseen neulasetry@gmail.com. Tervetuloa ja muista vinkata tilaisuudesta myös kaverillesi, tavoitteena saada sali täyteen..